KISMİ ZAMANLI ÇALIŞMA HAKKINDA BİLGİ
Üniversitemiz
akademik ve idari birimlerinde “Kısmi Zamanlı” statüde öğrenci
çalıştırılacaktır. Çalışma süresi haftalık en fazla 15 saat, aylık en
fazla 60 saat olup, brüt saat ücreti 62,03 TL’dir. Öğrenci çalıştıracak
birimler, her bir birimde istihdam edilecek öğrenci sayısı, aranan nitelikler
aşağıda belirtilmiştir.
İlgilenen öğrencilerin https://basvuru.kku.edu.tr web adresinde yer alan Öğrenci Başvuru Formları Giriş Ekranından” aşağıda belirtilen evraklarla beraber 07.10.2025 tarihi mesai bitimine kadar başvurmaları gerekmektedir. Bir öğrenci kısmi zamanlı çalışmak için sadece bir birimdeki iş için müracaat edebilir. İlgili birimlerdeki Burs-Kredi, Barınma ve İstihdam Başvuru Değerlendirme Komisyonlarınca yapılacak değerlendirme sonucunda müracaatları kabul edilen öğrencilerin listeleri Burs-Kredi, Barınma ve İstihdam Üst Komisyonunun onayına müteakip Başkanlığımız web sayfasında ilan edilecektir.
ÖĞRENCİLERDE ARANAN GENEL ŞARTLAR:
a) Tezsiz yüksek lisans öğrencisi ve özel
öğrenci hariç olmak üzere, Üniversitemiz kayıtlı öğrencisi olmak,
b) Disiplin cezası almamış olmak,
c) Yetim maaşı ve nafaka dışında, asgari ücret düzeyinde gelire sahip olmamak,
ç) Daha önce, sözleşmeye aykırılık nedeniyle “Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesi” feshedilmemiş olmak,
d) Çalıştırılacak iş için yeterli bilgi, beceri ve yeteneğe sahip olmak,
e) Kayıt donduran öğrenci ve yabancı uyruklu öğrenci olmamak,
f) Normal eğitim-öğretim süresi içerisinde öğrenim görüyor olmak. (Yıl uzatmalı öğrenci olmamak)
g) Lisans öğrencileri için not ortalamasının en az 2,00; lisansüstü öğrencileri için en az 2,50 olması.
BAŞVURU
İÇİN GEREKLİ BELGELER:
a) Burs-Kredi-Barınma ve İstihdam Başvuru Formu (Form bilgisayarda doldurulup çıktısı alınıp imzalandıktan sonra pdf formatında yüklenecektir)
b) Öğrencinin e-devlet platformunda bulunan Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) sayfasından alınan SPAS Müstehaklık Sorgulama Belgesi (https://www.turkiye.gov.tr/spas-mustahaklik-sorgulama) (Belge pdf formatında yüklenecektir)
c) Öğrencinin çalışan baba ve/veya annesinin güncel tarihli ve onaylı ücret bordrosu örneği (e-devlet üzerinden alınan belgelerde onay aranmayacaktır). Anne ve/veya babası çalışmayan öğrenciler ailesinin sosyal güvenlik kayıt sorgulama belgesini eklemesi gerekmektedir.
(https://www.turkiye.gov.tr/sosyal-guvenlik-kayit-belgesi-sorgulama) (Belge pdf
formatında yüklenecektir)
c) Anne babası ayrı olanlar ile anne ve/veya babası vefat etmiş olan öğrencinin e-devlet platformunda bulunan Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü sayfasından alınan Nüfus Kayıt Örneği Belgesi (https://www.turkiye.gov.tr/nvi-nufus-kayit-ornegi-belgesi-sorgulama) (Belge pdf formatında yüklenecektir)
d) Disiplin cezası almadığına dair yeni tarihli belge (Belge pdf formatında yüklenecektir)
e) Lisans ve lisansüstü eğitim öğrencileri için transkript (Belge pdf formatında yüklenecektir)
BAŞVURU VE
DEĞERLENDİRME TAKVİMİ
Başvuru
Tarihleri :
29.09.2025 – 07.10.2025
Başvuruların
Birimce Değerlendirilmesi :
08.10.2025 – 09.10.2025
Başvuruların
Rektörlüğe Gönderilme Tarihi :
10.10.2025
Başvuru
Sonuçlarının İlanı : 15.10.2025
Birimin Adı :
Kırıkkale Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi
S.N |
İşin Adı |
Çalışacak
Öğrenci Sayısı |
Başvuru Şartları |
1 |
Moodle, PHP Kullanımı, Web Tasarımı, Arayüz Geliştime ve
Büro Hizmetleri |
2 |
Bilgisayar
Mühendisliği öğrencileri öncelikli
olmak üzere Mühendislik
ve Doğa Bilimleri Fakültesi lisans
veya yüksek lisans öğrencisi olmak |